Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2014 13:25 - Ядрената истина за тероризма на 11 септември 2001 г. в Ню Йорк
Автор: vlajniochi Категория: Други   
Прочетен: 18286 Коментари: 21 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Споровете какво причини унищожението на двете кули на Световния търговски център в Ню Йорк на 11 септември 2001 г. за около 10 секунди всяка (9 секунди Южната кула и 11 секунди Северната кула) продължават.

Отдавна никой не вярва на официалната версия, че причината за унищожението на кулите беше горивото от ударилите се в тях самолети. Никой не вярва и в опровержението, че четирите сгради на Световния търговски център (1, 2, 6 и 7) не са били унищожени с експлозиви, заложени в кулите преди 11 септември.

Но какви бяха тези експлозиви, които бяха толкова мощни, че направо изпариха голяма част от бетона и стоманените греди на 110-етажните небостъргачи.

Всички запазили се все още видеозаписи (повечето от тях постепенно изчезват и са унищожавани от организаторите на тази терористична операция, както стана и с убийството на Джон Кенеди) показват, че двете кули са унищожени отгоре-надолу и отвътре-навън.

Според ядрени експерти това може да стане само с миниядрени, най-вероятно неутронни, бомби, заложени в централните колони на небостъргачите, детонирани отгоре-надолу и конфигурирани да се взривят нагоре. Само така може да се обясни онова, което се вижда. Ако са използвани неутронни бомби, които могат да унищожат една десета от сградата за 1 секунда, тъй като Северната кула беше 110 етажа, това ще отнеме приблизително 11 секунди и тъй като горните три блока на Южната кула се наклониха и бяха взривени като едно цяло, в този случай унищожението на тази кула отне само 9 секунди.

Друга версия издигна теорията, че нанотермит беше причината за унищожението на двете кули. Но нанотермитната хипотеза беше опровергана, тъй като е физически закон, че експлозив може да унищожи материал само ако има взривна скорост, равна или по-голяма от скоростта на звука в този материал, като скоростта на звука в бетона е 3200 метра/секунда, в стоманата 6100 метра/секунда, докато най-високата взривна скорост на нанотермитите е 895 метра на секунда. Ясно е, че не може да става дума за нанотермити. Това не може да стане по този начин.

Как може да стане? Наистина ядреният компонент на унищожението на сградите 1, 2, 6 и 7 на Световния търговски център е най-тъмната и най-пазена тайна на 11 септември. За щастие има научни доказателства за онова, което се случи на Ground Zero. Пробите от праха и водата разказват истинската история за 11 септември, тоест, че ставаше дума за ядрено събитие.

Експлозивите, които унищожиха двете кули, бяха толкова мощни, че отломките от Северната кула бяха изхвърлени под ъгъл 45 градуса нагоре до височина 200 метра и паднаха чак в Зимната градина. Само това слага край на мистификацията, че двете кули са били взривени с нанотермит или са паднали заради пожарите от горивото на самолетите.

Инженерите изчислиха, че една трета от сградите са били напълно изпарени, и че 90 процента от отломките и руините, и въобще от онова, което остана от двете кули, беше паднало навън от техните основи. Какъв вид експлозиви могат да причинят такова унищожение. Единственото нещо, което може да го обясни се нарича ядрена бомба.

Департаментът на енергетиката (DОЕ) на САЩ събра водни проби от подземията на сграда 6 единадесет дни след 11 септември, които показаха равнища от тритий 55 пъти по-високи от нормалния фон. Какво доказва това?

Да започнем с дефиницията за тритий. Тритият е изотоп на водорода, съдържащ един протон и два неутрона. Тритият е радиоактивен с живот от 12 години, известен и като водород 3.

Тритият се получава както от естествени, така и от изкуствени процеси. По естествен начин той се получава предимно от взаимодействието на протоните и неутроните на космическата радиация с газовете аргон, водород, кислород и азот в горната атмосфера.

Тритий се получава и при опитите с ядрено оръжие, ядрени реактори, при производството на тежка вода и така нататък.

Ядрени опити в атмосферата се извършват от 1945 г., даващи тритий в количества, които надвишават многократно естествената активност, особено от 1954 до 1958 г. и от 1961-1962 г., когато бяха извършени много и големи ядрени опити. Тритият, който се получава от ядрената експлозия, почти напълно се превръща в тритиева вода (НТО), което може да се смеси в обикновената вода - именно такава вода откриха в подземията на Сграда 6 на Световния търговски център в Ню Йорк, съдържаща тритий - с 55 пъти по-високи равнища от нормалните.

Следващият въпрос е как този тритий се появи под Сграда 6. Само термоядрена експлозия обяснява появата на такива количества тритий.

Има и други доказателства, които сочеха категорично, че на Ground Zero беше станала ядрена експлозия с появата на цезий, уран, торий, барий, стронций, молибден, лантан, хром и цинк. Но анализът показва, че тези елементи корелират помежду си само тогава, когато са очаквани да се появят в резултат на ядрена експлозия.

Така например, барий и стронций са редки елементи. Но невероятният пик на концентрация от барий и стронций в сгради от 1 до 6 показваше, че те са най-важни компоненти на ядрения процес и реакция.

Същите анализи могат да се направят за ванидия, лантана, цинка, хрома, никела, медта, оловото под сградите и в района на Бродуей.

От тази гледна точка най-вероятно за унищожението на Световния търговски център са били използвани мининеутронни бомби. Неутронната бомба, наричана още "напреднала радиационна бомба" е вид термоядрено оръжие. Въпреки че се счита за малка неутронна бомба, все пак има мощност от десетки до стотици килотона. Неутронните бомби обаче са скъпи за производство и поддръжка, тъй като изискват големи количества тритий. Тяхното производство се нуждае от постоянно снабдяване с тритий и тези бомби имат сравнително къс живот.

Неутронната радиация е електромагнитният импулс, който се произвежда от неутронната бомба. Какво е неутронната радиация? Големите количества високоенергийни неутрони, бомбардиращи някакъв обект, пускат в движение неговите атоми и те се нагряват. Заради това толкова малко тела на жертвите бяха открити в Ground Zero. Повечето от хората, които бяха в близост до кулите, направо се изпариха или от взривовете, или от топлинните ефекти от бомбите и от неутронната радиация.

Същото се отнася и за снимките на "опечените коли" в близост до кулите, като стрелките на удара идват от горната лява страна към долната дясна, което показва къде е бил разположен източникът на магнитния импулс и защо едни коли бяха унищожени, а други не.

И така, двете огромни кули, всяка от които по 500 000 тона, бяха унищожени за 9 и 11 секунди, като техните отломки бяха изхвърлени нагоре до стотици метри. Няма никакво съмнение, че това беше ядрен взрив. Пробите от водата и почвата доказват, че е станала ядрена реакция от мини - или микронеутронни бомби.

Унищожението на двете кули беше безпрецедентно използване на технологията на ядрените бомби. Мистерията е обяснена.

Световният търговски център в Ню Йорк на 11 септември 2001 г. беше унищожен с ядрено оръжие. Останалото са технически подробности.

image image



Гласувай:
49



1. vlajniochi - Политиката е толкова долна и мръ...
11.04.2014 14:30
Политиката е толкова долна и мръсна, че освен да погубва невинни животи нищо друго не прави! Покварена и пълна с тъмнина. Кукловодите си знаят работата!
цитирай
2. ghostrider1 - да
11.04.2014 14:43
Така е всичко е лъжа и измама, алчност за пари, власт и контрол над хората :(
цитирай
3. 1apostol - Естествено, че САЩ сами ги взривиха ...
11.04.2014 14:50
Естествено , че САЩ сами ги взривиха кулите . Как би обяснил Буш падането на третата "кула " , може би в знак на солидарност с първите 2 . И всеки който някога е наблюдавал контролирано взривяване на сграда , е видял че при кулите близнаци става дума точно за това . И още много доказателства против официалната теория има.
цитирай
4. bojinkata - Определено много логично е обяс...
11.04.2014 19:26
Определено много логично е обяснено всичко. Но има и друга версия - използване на непозната технология за изпаряване на веществата ил по-точно превръщане в наночастици пепел, което и наблюдавахме при срутването на СТЦ. Това много е точно:" Но какви бяха тези експлозиви, които бяха толкова мощни, че направо изпариха голяма част от бетона и стоманените греди на 110-етажните небостъргачи"
От всичко материално в сградите обаче оцеля хартията???? Стомана, алуминий и плът се изпариха, но хартията остана. В противовес обаче на горната статия има фрагменти от този филм, на който се вижда, че изпаряването на метала става и докато пада към земята, т.е на земята не пада нищо.
цитирай
5. bojinkata - Ето и филма- Цялото видео но няма ...
11.04.2014 19:28
Ето и филма- Цялото видео но няма превод. Тука са и първата част и втората.
https://www.youtube.com/watch?v=vadSaWyiozg

Така и не става ясно каква технология е използвана, но и няма как да го узнаем. Става въпрос за научни постижения, далеч изпреварили съвременната наука. Изобщо правят каквото си искат. Това с урагана също е много показателно!!!
цитирай
6. bubolina111 - и тогава излиза
11.04.2014 20:03
че за да я има интригата, или службите са били наясно какво става този ден и използват момента(т.е. са подготвени отдавна за това), или са въздействали психотропно или нещо от сорта, за да има някакви виновни
цитирай
7. bojinkata - Разбира се - операцията е замислена ...
11.04.2014 21:54
Разбира се - операцията е замислена и планирана отдавна, още преди снимането на филма "Матрицата" където има два кадъра, които показват числото 9/11. Останалото е работа на медиите, добре платените.
Много красиво на снимаката горе се вижда как материалите се превръщат в прах и заминават в атмосферата. Много малко се коментира за заболелите и умрели от този прах.
цитирай
8. raders - Разбира се, доволно гарнирани г...
11.04.2014 21:54
Разбира се, доволно гарнирани глупости. Отново се разчита на слаба памет и развинтена фантастика. Първо, кулите се срутиха почти половин час след атаките на самолетите, а не за броени секунди, както се твърди тук. Какви ще да са тези ядрени заряди и взривове, на които са нужни половин час, за да срутят някакви си кули? Истината е, че при изгарянето на керосина /баките са били пълни при излитането/ се вдига висока температура, която стопява арматурата и кулите рухват. Но това не става за няколко секунди, както се твърди тук. Другата идиотщина е, че материалът се изпарявал някак си. Изчезнал бил, айде холан! А не ви ли се струва, че тези сгради трябва да имат стотици метри подземни помещения /иначе как ще стоят изправени, нали ще ги събори дори вятърът/. Ами обяснението е елементарно: Всичкият материал се срутва в подземията и отвън не остава нищо. Хората затова го нарекоха "Кота нула". Аман от идиоти!
цитирай
9. vlajniochi - Разбира се, доволно гарнирани г...
11.04.2014 22:15
raders написа:
Разбира се, доволно гарнирани глупости. Отново се разчита на слаба памет и развинтена фантастика. Първо, кулите се срутиха почти половин час след атаките на самолетите, а не за броени секунди, както се твърди тук. Какви ще да са тези ядрени заряди и взривове, на които са нужни половин час, за да срутят някакви си кули? Истината е, че при изгарянето на керосина /баките са били пълни при излитането/ се вдига висока температура, която стопява арматурата и кулите рухват. Но това не става за няколко секунди, както се твърди тук. Другата идиотщина е, че материалът се изпарявал някак си. Изчезнал бил, айде холан! А не ви ли се струва, че тези сгради трябва да имат стотици метри подземни помещения /иначе как ще стоят изправени, нали ще ги събори дори вятърът/. Ами обяснението е елементарно: Всичкият материал се срутва в подземията и отвън не остава нищо. Хората затова го нарекоха "Кота нула". Аман от идиоти!


Е браво, все професори се изказвате! Стига сте дрънкали небивалици! Вземи гледай филма,, Духът на времето,, там много добре е разказана историята на кулите близнаци. Ясно се вижда от снимките къде са експлозивите и хора, които са свидетели говорят, че са чули взрив преди да се срути сградата, но не от самолета, а от взривове. Требва да си много елементарен да си мислиш, че една такава сграда мащабна може да рухне от сблъскал се самолет в нея.
цитирай
10. truthful - Още малко истини за 9.11
11.04.2014 23:01
1. Две огромни сдания по 110 етажа и тежащи над 500 000 тона се срутват заедно с подземните 7 етажа, като изолационня бетонен пояс изграден да пази от подземните води е РАЗДУТ с 90 см. Тук и дума не може да става за срутване до основи от ударите на самолетите.
2. Бетонът от всяка кула е около 300 000 тона и ако не е бил РАЗПРАШЕН от взривове., още щяха да го чистят. А при взривяване разпрашеният бетон ЛЕСНО СЕ ЧИСТИ И БЪРЗО. Остава стоманата, която на втората седмица кмета Джулиани разрешава тя да се продаде в Индия и Китай.
3. Преди да влязат екипите по разчистването ПЪРВИ ВЛИЗАТ ЕКИПИ С КУЧЕТА ДА ТЪРСЯТ ... ЕКСПЛОЗИВИ!!!!
4. Професор Джоунс през 2009г. доказа наличие на термайт в бетоновия прах, а и самия термайт се вижда как топи една от периферните колони. Използването на термайт се наблюдава и в основите при разчистването. Там ясно се виждат разтопени стоманени греди с ДЕБЕЛИНА 3 ИНЧА ПОД ЪГЪЛ 45 ГРАДУСА. Ъгъл повече от характерен за СЪБАРЯНЕ НА СГРАДА С ВЗРИВ!!!
5. Първата снимка в поста ЯСНО показва гъбовидното ВЗРИВЯВАНЕ, нещо нетипично за падане вследствие на срутване.
6. Сградите се взривяват ритмично етаж по етаж,като първо се взривяват периферните стени(изградени от преплетени стоманени ферми по 5 ТОНА, които са ЛЕТЯЛИ НА ПОВЕЧЕ ОТ 70 МЕТРА!!!), а после вътрешността. За сведение на още правещ се на НЕРАЗБРАЛ raders, при официалната версия за падането на кулите СТОМАНЕНОТО ЯДРО ТРЯБВАШЕ ДА ОСТАНЕ ЦЯЛО И ДА СТЪРЧИ, НООО. .. е взривено на края и пада.
И т.н. За повече
http://shout.blog.bg/novini/2013/05/01/neizvestni-i-othvyrleni-istini-za-9-11-2001.1106057
http://shout.blog.bg/novini/2013/05/01/neizvestni-i-othvyrleni-istini-za-9-11-2001-prodyljenie.1106087
цитирай
11. born - Още когато историята беше съвсем ...
12.04.2014 00:27
Още когато историята беше съвсем прясна, се появи информация, че от работещите в СТЦ служители от еврейски произход няма нито една жертва. Като се има предвид ревностното опазване на лицата от подобен произход от израелските служби при сходни ситуации логично е да се очаква, че тези хора са били предупредени/посъветвани да не бъдат този ден на работа. Логично възниква въпросът - защо . Случилото се отговаря недвусмислено на този въпрос.
цитирай
12. lightsaber123 - Последният пост на Борн
12.04.2014 07:48
Ето списък със загиналите... май се срещат и доста еврейски имена :-)

http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/lists/by-name/
цитирай
13. raders - Разбира се, доволно гарнирани г...
12.04.2014 20:47
vlajniochi написа:
raders написа:
Разбира се, доволно гарнирани глупости. Отново се разчита на слаба памет и развинтена фантастика. Първо, кулите се срутиха почти половин час след атаките на самолетите, а не за броени секунди, както се твърди тук. Какви ще да са тези ядрени заряди и взривове, на които са нужни половин час, за да срутят някакви си кули? Истината е, че при изгарянето на керосина /баките са били пълни при излитането/ се вдига висока температура, която стопява арматурата и кулите рухват. Но това не става за няколко секунди, както се твърди тук. Другата идиотщина е, че материалът се изпарявал някак си. Изчезнал бил, айде холан! А не ви ли се струва, че тези сгради трябва да имат стотици метри подземни помещения /иначе как ще стоят изправени, нали ще ги събори дори вятърът/. Ами обяснението е елементарно: Всичкият материал се срутва в подземията и отвън не остава нищо. Хората затова го нарекоха "Кота нула". Аман от идиоти!


Е браво, все професори се изказвате! Стига сте дрънкали небивалици! Вземи гледай филма,, Духът на времето,, там много добре е разказана историята на кулите близнаци. Ясно се вижда от снимките къде са експлозивите и хора, които са свидетели говорят, че са чули взрив преди да се срути сградата, но не от самолета, а от взривове. Требва да си много елементарен да си мислиш, че една такава сграда мащабна може да рухне от сблъскал се самолет в нея.


Ти запали 50 тона керосин /може и повече да е бил/ в някоя сграда /няма значение коя/ и после разправяй небивалици! Не виждаш ли, че точно на мястото на удара започна срутването? Или си кьорав? А тези глупости, дето ги разправяш за някакви филми, не могат да бъдат доказателство за нищо. Филмите се правят, за да могат да привлекат публика и за целта си позволяват всякакви идиотщини. За да заинтригуват бунаците, които хич не са малко.
цитирай
14. truthful - radersq raders!!?
12.04.2014 23:01
Те бунаците наистина не са малко, но да вземеш да видиш умнико ето тази снимка http://prikachi.com/images/751/6140751C.jpg Това драги умнико е шот от документални кадри, които не са признати и допуснати изобщо от комисията 9/11 на ВЕЧЕ ЗАПОЧНАЛОТО СРУТВАНЕ НА SOUTH TOWER. Ясно се виждат първите два взрива и техните проблясъци.
Тук http://prikachi.com/images/622/6140622M.jpg можеш да видиш един squib. Той момче младо и невинно е също характерен за СЪБАРЯНЕ НА СГРАДИ С ВЗРИВ. Дължината му е само едни 15 метра.
А ето тук http://prikachi.com/images/599/6117599R.jpg са срязаните греди от термайта в основите на WTC.
Що се отнася до керосина - първо се запознай при каква температура гори, и при каква температура се топи качествената стомана стандарт ASTM E 119. Друг факт, който много като тебе изобщо не смеят да кажат - ДОЛНИТЕ ЕТАЖИ ПОД УДАРИТЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА СА ЗДРАВИ И ДА ИМАШЕ СРУТВАНЕ - ТО младо момче и твърде наивно и босо щяха да окажат съпротива, и кулите нямаше да се сринат за 10 секунди, и нямаще да е разпрашен бетонът от тях. Най-голямото парче, което е намирано е "било колкото един GSM телефон".
Тук пък http://prikachi.com/images/801/6140801v.jpg моежш да видиш как 5 тонна периферна греда е прелетяла скромни 70 метра и се е ЗАБИЛА като перце в близък небостъргач.
И, изобщо като пишеш глупости вярваш ли си или партията така ти заповядва да пишеш?
цитирай
15. raders - Те бунаците наистина не са малко, но ...
13.04.2014 23:11
truthful написа:
Те бунаците наистина не са малко, но да вземеш да видиш умнико ето тази снимка http://prikachi.com/images/751/6140751C.jpg Това драги умнико е шот от документални кадри, които не са признати и допуснати изобщо от комисията 9/11 на ВЕЧЕ ЗАПОЧНАЛОТО СРУТВАНЕ НА SOUTH TOWER. Ясно се виждат първите два взрива и техните проблясъци.
Тук http://prikachi.com/images/622/6140622M.jpg можеш да видиш един squib. Той момче младо и невинно е също характерен за СЪБАРЯНЕ НА СГРАДИ С ВЗРИВ. Дължината му е само едни 15 метра.
А ето тук http://prikachi.com/images/599/6117599R.jpg са срязаните греди от термайта в основите на WTC.
Що се отнася до керосина - първо се запознай при каква температура гори, и при каква температура се топи качествената стомана стандарт ASTM E 119. Друг факт, който много като тебе изобщо не смеят да кажат - ДОЛНИТЕ ЕТАЖИ ПОД УДАРИТЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА СА ЗДРАВИ И ДА ИМАШЕ СРУТВАНЕ - ТО младо момче и твърде наивно и босо щяха да окажат съпротива и кулите нямаше да се сринат за 10 секунди и нямаще да е разпрашен бетонът от тях. Най-голямото парче, което е намирано е "било колкото един GSM телефон".
Тук пък http://prikachi.com/images/801/6140801v.jpg моежш да видиш как 5 тонна периферна греда е прелетяла скромни 70 метра и се е ЗАБИЛА като перце в близък небостъргач.
И, изобщо като пишеш глупости вярваш ли си или партията така ти заповядва да пишеш?



Ама ти наистина ли не знаеш, че всеки що годе печен компютърджия може да ти имитира всякакви изпълнения, така че да видиш и дядо Боже по слипове? Ми това всичко е имитация, бе момче, толкова ли не можеш да го проумееш?! Дори и да е имало нещо съмнително, точно на тебе ли някой ще докладва, че и документални филми ще ти пуснат, айде холан? Естествено ще ти пуснат някоя халтура да се чудиш и да цъкаш с език колко са лоши тези американци, дето сами си изтрепват финансистите /защо пък точно тях?/Ти имаш ли представа колко ще им струва подобен експеримент, за да си го позволят? В час ли си
цитирай
16. truthful - raders!?
14.04.2014 22:42
Атентатите станаха през 2001 г. не в Афганистан, а в САЩ. Там хората отдавна имат камери и GSM. В нета те са качили стотици клипове и малки филми, заснети в деня 9/11. В тях ако имаш желание да ги видиш!? СЕ ЧУВАТ И ВИЖДАТ ЯКИ ВЗРИВОВЕ. Именно от тях са направени шотовете на започналото срутване на South Tower. И защо да ми ги правят "тези изпълнения" компютърджиите, след като ОФИЦИАЛНАТА ВЕРСИЯ на 9/11 Сomission са ПОЖАРИТЕ в кулите. Комисията не взема под внимание никакви документални кадри, нито ПОКАЗАНИЯ ОТ ОЧЕВИДЦИ. Тя на 2 пъти подменя показанията за изпитванията на стоманата стандарт ASTM E 119 и шефа на NIST Кевин Раян е уволнен, защото не иска да каже че стоманата е некачествена, и че срутването се дължи на това!? Комисията прави само КОМПЮТЪРЕН МОДЕЛ на срутването и с това приключва. Има запис как ВВС съобщават 20 минути предварително, че WTC 7 се е срутила ... само от малки пожари, но Лари Силвърстейн ако знаеш кой е? казва в едно интервю 2004г. "че взели решение с пожарната!? да съборят WTC 7, и .... употребява глагола to pool, на жаргон -събаряне на сграда с взрив. Само че не КАЗВА КОГА ИМАХА ВРЕМЕ ДА СЛОЖАТ ВЗРИВА в 47 етажна сграда, да го проверят и т.н. В тази сграда имаше над 4000 документа на ФБР, разследваща ENRON, която ограби американците с над 4 милиарда долара. Но това е "СЛУЧАЙНО". Пак случайно изчезна злато за над 160 000 000 000 долара и намериха за 230 милиона, но не на мястото му, щото не "знаеха че ще има атентати" а на повече от 100 м в тунела за доставки, и то КАЧЕНО НА КАМИОНИ.
САЩ направиха "атентатите" като повод, за да могат да отидат в Афганистан, където хванаха опиумния мак и вдигнаха неговото производство с 300 %, а после в Ирак където има много петрол. Сценарият за 9/11/2001 копира почти 90 % плана на ЦРУ North Woods за инвазия в Куба от 1962 г., но Кенеди го отхвърля и .... При събарянето на кулите стотици тонове АЗБЕСТ се разпиляха и 15 милиона души ГО ИЗДИШАХА!! Канцерогенният азбест raders!? И т.н. факти raders!
цитирай
17. raders - truthful -
15.04.2014 21:52
Искаш да кажеш, че американските пилоти /или служители на ЦРУ/ съвсем умишлено и хладнокръвно насочиха самолетите в сградите, жертвайки себе си и стотиците пътници, само заради хатъра на някого си от правителствените среди/дори не се знае кой/. Абе момче, дори в най-въпиющата идиотщина трябва да има малко логика, а в това, което бълнуваш няма хич.
Да не би продължаващите самоубийствени атентати в близкия изток, извършени от фанатици ислямисти също да са дело на ЦРУ а? Става въпрос за самоубийствени атентати, а не нещо друго. И е ясно кой ги умее тези работи. Ами размърдай си малко акъла холан, ако го имаш!
А между другото, не е зле да се опиташ да напишеш някаква фантастика - колкото по-налудничава, толкова по-добре. Отдава ти се.
цитирай
18. bojinkata - Искаш да кажеш, че американските ...
16.04.2014 15:25
raders написа:
Искаш да кажеш, че американските пилоти /или служители на ЦРУ/ съвсем умишлено и хладнокръвно насочиха самолетите в сградите, жертвайки себе си и стотиците пътници, само заради хатъра на някого си от правителствените среди/дори не се знае кой/. Абе момче, дори в най-въпиющата идиотщина трябва да има малко логика, а в това, което бълнуваш няма хич.
Да не би продължаващите самоубийствени атентати в близкия изток, извършени от фанатици ислямисти също да са дело на ЦРУ а? Става въпрос за самоубийствени атентати, а не нещо друго. И е ясно кой ги умее тези работи. Ами размърдай си малко акъла холан, ако го имаш!
А между другото, не е зле да се опиташ да напишеш някаква фантастика - колкото по-налудничава, толкова по-добре. Отдава ти се.

Че не ги разбираш работите - ясно. Да ме светнеш все пак как стана така, че 37 метров широк боинг, влезе в 22 метрова дупка в Пентагона? За ПВО-то на това най-охранявано военно учреждение в света, няма да коментираме - къде е било и кой е спечелил на табла или карти от военните, кога самолетът е пътувал за Пентагона и те са се забавлявали.
цитирай
19. truthful - До bojinkata
16.04.2014 18:45
Той Боинга ако беше влязал в 22 м дупка хубаво, ама тя е 5 метра! По-интересното е че е ПРОБИТА В 3 МЕТРА ДЕБЕЛ БЕТОН! А в документалните кадри малко по-късно се вижда и втори голям взрив! На всичкото отгоре има едни макари с кабели отпред пред Пентагона, които не са помръднати, а би трябвало да са пометени от самолета и разпиляни. Между другото над 100 тона машина не остави ДВИГАТЕЛИТЕ СИ, от по 6 тона стомана и се ИЗПАРИХА от горенето на керосина!? В същото време bojinka ТИ И АЗ НЕ ЗНАЕМ КАК, но хората намериха ДНК на пътниците!? Явно сънуваме и нямаме акъл в главите, докато радерса е егати умния! Той може да не е чувал за ПВО-то на Пентагона, че е с два отбранителни кръга и ТОЗИ САМОЛЕТ е ТРЯБВАЛО ДА БЪДЕ СВАЛЕН! Ноооо..!?. На нас не ни е ясно божинка как SUDDENLY се изсипват СТОТИЦИ АГЕНТИ НА ФБРИ ЦРУ! и трескаво и в бяг започват да събират ОСТАНКИТЕ ОТ УЖ САМОЛЕТА! Защо бързат и защо носят останките на ръце? Нима събирането и довеждане на агентите е било толкова светкавично до Пентагона? Ама те САЩ от къде да знаят че ще има атентати? Ако САЩ искат да докажат, че е имало удар на самолет в Пентагона те просто трябва да пуснат видеозаписите, които са конфискували в радиус от 3 км и най-вече този от паркинга където става "удара". Да последният е пуснат, НООООО.... ИЗРЯЗАН. И въпреки това остават няколко фрейма божинка на които се вижда МУЦУНАТА НА КРИЛАТАТА РАКЕТА, поразила Пентагона - ето като за калпазани http://prikachi.com/images/472/6141472e.jpg. Тя може да лети ниско и с по-голяма скорост от боинга, който е тежък, трудно повратлив и НЕ МОЖЕ ДА ЛЕТИ НА НИСКА. ВИСОЧИНА успоредно на земята. Преди ракетата да стигне до целта пред нея се вижда бял дим като от димка. Сега на радерса може да му се види кой знае какво, той е по фантасмагориите и безмислиците. И за пореден път ще каже НЕЩО УМНО, без всякакви доказателства. Той просто няма доказателства за бръщолевенията си. но партията казва пиши!
цитирай
20. bojinkata - truthful, а бе ясно радерса изпъ...
16.04.2014 21:46
truthful, а бе ясно радерса изпълнява партийна поръчка, ма много некадърен. То друго от него не може да се очаква! Продал се е за 30 сребърника! За пентагона СММ не искат да говорят и показват нищо!
цитирай
21. raders - Господи, каква лудница!!!!
21.04.2014 13:25
Господи, каква лудница!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vlajniochi
Категория: Други
Прочетен: 839312
Постинги: 129
Коментари: 545
Гласове: 5244
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031